Annesivekizi benim oğlum da hep “ınneaaa” diye bağırırdı, önce anne demesini bekliyoduk. 7 aylıkken baba dedi. şimdi 13 aylık karşısına geçip “an-nem” diyorum hadi sen de söyle. önce kahkahalarla gülüyo, sonra suratıma bakıp “babamm” diyo 🤦♀️ vicdansızlık değil midir bu? 🤣🤣