seleno ilk 40 gün gece ve gündüz fark etmeksizin 2 saatte bir emzirdim. 40 günden sonra doktorumuz artık uyandırmamamı, acıkınca kendi uyanacağını söyledi. Burada 6 aylık bebeği bile 2-3 saatte bir uyandırıp emzirdiğini söyleyenleri gördü bu gözler. Aman o kadarını yapıp kendinize eziyet etmeyin.
hayırlı olsun bebeğiniz, Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin.🌸🙏🏻