demmoo 2 2 buçuk ay göğüs ucu yarası çektim yarilmisti artik ve kafama vura vura emzidrdigim oldu.her türlü ilacı tarifi denedim ayva çekirdeği zeytinyağlı yağı lahana tahin yağı kremler hiç bii tam anlamiyla geçirmedi artık emzirme korkusundan anneliği anlayamaz olmuştum. Doktora gittim krem verdi ama oda emerken bebeğe geçer sürekli yıka dedi kızım 3 ay memeye yapışık olduğu için krem ise yaramadi. En Son gümüş kapak aldım pahalı ama keşke en başta alsaymisim dedim 295 lira verdim az para değil ama o ağrıya degermiş.bende ise yaradı bazen ağrı oluyor ara ara takıyorum.hatta bir anne dış döneminde tahrişe iyi geliyor diye satmadim saklıyorum o zamanda lazım olcak gibi😊