Asyagoknur06 bence anne sütüyle alakası yok canım ben hiç anne sütü almamışım annem ne yaptıysa reddetmisim mama ile büyümüşüm 8 aylıkken yürümüşüm. Oğlum 14 aylık yürüdü 9 aylıkken ilk dışı cıktı her bebeğin gelişimi farklı o yüzden üzülme zamanı var demek ki … bende senin gibi milletin çocukları yürüyor bizimki yürümüyor problem mi var disi cikmadi yok emeklemiyor diye annemi esimi yedim 😅 şimdi de neden konuşmuyor diye yemeye devam ediyorum 🤭 annelik sanırım hayat boyu bu şekilde devam edecek