Asyagoknur06 yani yürümesiyle ilgili bi bilgim yok aslında tek bildiğim daha erken olduğu. Ablam 9 aylık yürümüş annem erken yürüdü diye anlatır yani. Ama anne sütü kemikleri geliştirir az emdi falan diye kendini paralama doğduğu andan itibaren mama ile beslenen bebekler var canım. Evet anne sütü çok faydalı ama mama da öcü değil neticede. Onlar sadece kendi bebeğini çok emziren çok bildiğini sananların safsatası sen sıkma o güzel canını. Sadece şu yorumuna yazıyorum yani bilgim olmadığı halde. Anne sütüyle hiç alakası yok tamamen çocuğun mizacıyla ve genetiğiyle alakalı 😌