Kizlar ben 30 yasindayim 2 sene once dogum yaptim bu zamana kadar tiroitlerim hep normal degerde cikti hic sorun yoktu. 2 sene once sezeryanla dogum yaotim beni taburcu edemediler gaz yapamadim 2 gun heeseyime baktilar hicbirsey cikmadi. Genel cerrahi bana dedi ki tiroitlerine ultrasonla baktir yakin zamanda. Ben tamam dedim ama lihudalik pandemi vs derken erteledi unuttum. Gecen ay dis doktoruna gittim doktor beni daha muayene etmedenndirek bana dedi ki tiroitlerine baktir. Bu arada tek acik yerim gözlerimdi. Bogazimda sislik yok. Neyse ben cuma gunu gittim dahiliyeye dedim hocam boyle boyle . Doktor dedi kaninda sorun var mi dedim yok o zaman ultrason cekemem dedi once kana bakacam dedi. Kan sonuclari cikti doktor bana dedi birseyin yok tiroitlerin temiz d vit düşmüş ona ilac yazacam. Dedim sonuclari cikti ver vermedi. Ordan oraya gittim bi sekilde cikti aldim. Benim meslegim normalde kan analistiyim.laboratuvarda analiz yapiyordum. Sonuclari gorunce basimdan asagi kaynar su dokuldu resmen. Teshis olarak hipotiroidizm konmus ve tpo hormonu 20 olmasi gerekirken 5 te. Doktora mi sinirleneyim ne yapayim bilemedim. Sonucu aldim beni yonlendiren genel cerraha gittim ama ogle arasindaydi yarin tekrar gidecegim. Boyle birsey basina gelen var mi acaba. Tiroitler normalken birden degeri dusen var mi. Ilac kullandiktan sonra vucudunuzda gercekten etkisini gördünüz mu acaba. Mesela halsizdim ama hareketlendim vs gibi. Uzun oldu okuyanlara teşekkür ederim 🙏🏻