miracinnannesii ilk 3 ay sleppy kullandık lastik izi yaptı o yüzden değiştirdik prima premium care kullanıyoruz fiyat olarak pahalı ama şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadık 7 aylık olduk bi defasında banyoya bezle soktum bez öyle bi şişti ki hayret ettim emiciliği harika 👌🏻 Gece 8-9 gibi bağlarım sabah 9 da açarım tekrar altını herhangi bi sızdırma olmaz yani diğer bezlere göre sık değiştireceğim prima ile daha uzun süre daha rahat kullanıyoruz öyle diyeyim umarım anlatabilmişimdir ne demek istediğimi 🙏🏼