dorukalim kızlarr bişey soracaktım ama ya zara dan mont alcam bebeğime 11 aylık mont kalıpları nasıl acaba tşörtleri fln alıyorum ama mont ilk defa alıcam 18 24 alasım var seneye de için???sizce mantıklımı kalıplar nasıl bilgi piliiiss😌
Epifenomen-gkc dorukalim zara nın mont kalıpları tam kalıp. 0-3 ay için kullanıyorum şuan 4 aylık 6.5 kilo civarında ama kızım küçük doğdu şuan bile zorluyor.
Epifenomen-gkc dorukalim bebeğiniz eğer normalde ayındaj büyük giymiyorsa bu sene için kullanımı zor. Seneye anca kullanırsınız. Üst bedenden sıkıntı olmaz kalın giydirirsejiz bol durur sadece ama kollar baya uzun olur. 0 3 ayda bile kollar baya uzun kalıyor