Kızlar mama + meme şeklinde bebeğimi besliyorum ancak sorum şu mesela mamayı 17:15te verdim oynadık uyuttum o aralarda uyandığında emzirdim ve uykuya devam etti mama vermenin üzerinden şuan 4 saat geçti ne yapmalıyım uyandırıp mama vermeli miyim yoksa aralarda emzirdigim için sorun olmaz mı şekeri düşmez değil mi tecrübeli annelerimden cevap bekliyorum birde 1 aylık bebeği olan anneler kaç CC mama veriyorsunuz
) için