Mtanem Kızlar 4.ayda ek gıdaya başlayan var mı aranızda doktorum bugün başlamamı söyledi Benim gibi olanlarınız var mı acaba?
Gencanne_19 Mtanem ben kızımda yavaş yavaş başlamıştım ,tadimlik ama doyumluk değil 1-3 çay kaşığı sadece her şeyden