Aslanmamy Dobis bugün bende sordum 365 dedi doktorumuz en son 311 demişti bakalım bakım çarşamba gidecez
CilekRecelim Tugbakivanc ben daha Cumartesi yaptırdım özel hastane de 311 di . Bence eczane fazla pahalı satmış olabilir .
CilekRecelim Biz Cumartesi yaptırdık Bağcılar medipol özel hastane olduğu halde 311 TL ye yaptı . Keşke başka eczanelere de sorsaydınız .
Alpitom CilekRecelim merhaba biz de orada yaptırmayı düşünüyoruz aşıyı eczaneden alıp mı gittiniz hastanede aşı mevcut mu
CilekRecelim Alpitom önceden arıyorsunuz randevu için aşı odasını bağlatıp aşı ayırtıyorsunuz almanıza gerek yok orda yapıyorlar
deniz_anasi Tüm ilaçlara daha cumartesi %20 zam geldi ya. Malesef tüm eczaneleri de dolaşsanız aynı fiyatı duyacaksınız.