Ahsen123 ayy o günleri hatırladım, uyanmıyo bu çocuk diye diye geziyordum,sadece emzirmekte kan şekerini düşürmemekle geçiyo canım başka ne yapsan yok yani bizimki anne sütü sarılığıydı ve şu an 2.5 aylığız hala tam olarak geçmedi öyle diyim sana gözlerinin akında hala var. Korkma geçiyo ama aşırı sarı olduğunu görmediğin sürece korkma, bide çocuk aç kaldıkça sana daha sarı görünür sürekli besle,ayaklarını aç bastır parmaklarının altında sarı sarı hareler oluyorsa götür, ama ayağı yani topuğuna bastırdığında beyazsa sıkıntı yok gerçi ben tüm vücuduna öyle bakıyordum