Selam herkese,
bebeğim bu cuma 6 aylık olacak. Doktor önerisi ile 5. Ayda ek gıdaya başladık onun verdiği sebze sıralamasında da ıspanak sıra geldi. Bir saat önce az su ile haşlayıp, ıspanak suyunu yoğurta döktüm vitamin gitmesin diye düşündüm. ıspanaktan 2 çay kaşığı ile suyunu karıştırdığım yoğurttan da ¾ çay bardağı yedi. Şimdi nitrat zehirlenmesini gördüm internette çok korkuyorum.
nasıl kusturabilirim, kaç saat içerisinde böyle zehirlenmeler belirti verir deneyimli annelerden yardım bekliyorum