mercimeksmom Ayseksii büyük kolaylık, ben severek kullanıyorum elim ayağım gibi. haznesi biraz küçük ama zaten tek öğünlük hazırladığım için problem yok benim açımdan
mercimeksmom Ayseksii ihtiyacınıza göre, sebze çorbaları hep ondan yapılıyo bizde şuan, bi sınırı yok yani
Tosbiginannesiii Ayseksii buharli pisiriciyi surekli kullaniyorum iki katli oldugu icin bana fazlasiyla yetiyor