Kızlar 53 günlük bebeğim var. Normalde 2 saatten fazla uyumazdı. Prematüre doğduğu için beslenme süremiz 2 saatti ve alışmıştı uyanıyordu. Bugün aşırı derecede derin uyuyor. Emmeye bile utanmıyor uyandırmasam. Normal mi bu durum? Ateşi fln yok. İlk defa böyle bir şey yaşıyorum şaşkınım hasta mı oldu diye gidip gelip bakıyorum 🤦♀️ Atak haftası fln mı huy mu değiştiriyor acaba bunu yaşayan var mı??