İyi akşamlar anneler 36 günlük bebeğimi emzirdikten sonra omzuma alıyorum gazını çıkartmak için bazı günler öyle omzumdayken kafasını kaldırıp vuruyor birkaç kere sonra normal yatmaya devam ediyor boynunu mu tutmaya çalışıyor yoksa kafasını mı vuruyor pek anlayamıyoruz cuma günü gittik kontrole doktora sormayı unuttum bilgisi olan var mı ?