Kızlar bugün 1 yaş aşısı oldu kpa ve kkk olmak üzere iki aşı yapıldı. Su çiçeği aşısı şuan yokmuş o yapılmadı. Normalde gün içerisindeki uykuları en Fazla 1 saat olan kızım 2 buçuk saattir uyuyor endişeleniyorum ateşi de 37 civarı çok yüksek değil ama 😥