Ikraamom kızlar 2 aylıkken randevu almaya gittik kızım 15 ekim doğumlu 25 şubata randevu verdiler 4 ayı geçiyor o tarihe kadar dedim yapıcak birşeyim yok dedi 3 gün sonra gidicem çekerler mi sizce
Duygusalanne Ikraamom 3 aya kadar çekiliyor die biliyorum kilosuda önemli bebeğin eğer zayıfsa süresi uzatilabiliyormus