Birkizbiroglan 😅 bende tam olarak bunu yazacaktım, bencede iletişim kurmaya çalışıyorlar 🤗 kızım beş buçuk aylıktan beri başlamıştı şimdi altı aylık tam çığlıklar hat safhada bende aynı şekilde cevap verince ve konuşma katinca daha da mutlu oluyor muhabbet eder gibi 😅 hatta biberonunu alınca da sanki şarkı söyler gibi ritimli atıyor çığlıkları 😂 naçizane eğlenceli hale getirmeye başlayınca durum çok güzel oluyor 🤗🥰