000Kartal000 bnm bebeğim de mama ile besleniyor. Normalde yani 3 saatte bir vermem gerekiyor 120 CC ama ben 1.5 en fazla 2aaatu zor tutuyorum onu içiyor ağlıyor hatta daha erken doğdu prematüre ve Özel bebek okdr kilolu değiliz ama bizde çok içiyoruz.😊🤗