Baldudak_Emirbeyimiz Kızlar yardim edin 😅 Memleketimiz Manisa ve eşimin 4 ay sonra tayin işleri var. Bursa yada Aydın ikisinden birini yazmamız lazım ama çok kararsızız. Bursa 2 buçuk Aydın da 2 buçuk, 3 saat uzaklıkta Manisa’ya. Sizce hangi il daha tercih edilesi sizin fikirlerinizi de merak ediyorum ❤️
Aybars16 Baldudak_Emirbeyimiz ayy kesinlikle Bursaaa vallahi pişman olmazsın. Gerçi neresi olacağıda önemli ama genel olarak çok çok çok güzel bir şehir. Gezmelere doyamazsın okadar söyliyim
Mom095 Baldudak_Emirbeyimiz kesinlikle Bursa. Aydın çok küçük bi şehir. Haaaa yazın deniz açısından Didim,Kuşadası,Güzelçamlı vs oralar güzel işte 😂 ama Bursa yı tek geçerim 🥰
Mom095 DenizArya Aydın ın çok bi gezilecek bi yeri yok ki 😁 çok gittim Aydın a. Yada bana öyle geliyo. Şehre bi giriyorum bikaç saate şehir bitiyor 😂😂
54321betul Baldudak_Emirbeyimiz imkanım olsa aydında yaşardım aydın bence yaşanacak bir şehir kalabalık şehirler hiç bana göre değıl bursa çok kalabalık
DenizArya Mom095 istanbula gelin gez gez bitmiyor her hafta ayrı geziyoruz ben istanbulda yaşıyorum☺️
Mom095 DenizArya İstanbul a da çok geldim 🥰 İstanbul diğer şehirlerle kıyaslanamaz bence. Ama sadece gezmek için yaşamak çok zor 🥴
Zeyzey2019_ Baldudak_Emirbeyimiz Manisa Soma da memur olup Bursa ya gelmiş biri olarak çok çok pişmanım. Ki bursanın en nezih yerlerinden olan nilüferdeyim. Hangi ilçede çalışacak eşiniz. Bazı muhitleri çok kalabalık ve karışık. Trafik çilesi hiç bitmiyor, günün 24 saati yollar kalabalık ve aşırı pahalı bir şehir. İstanbul halt etmiş bursanın yanında öyle diyeyim. Ama aydını hiç görmedim hani kıyas yapamam.
Baldudak_Emirbeyimiz Zeyzey2019_ Bende Soma’dayım. Hep içimden Bursa geçiyordu ama çok kalabalık yerleri bende pek sevmem. Ne yapacağım hala kararsizim.
oykuelf Bursa’da yaşıyorum, tavsiye ederim. Elinin altında herşey var, yeme-içme, gezme, tarihi eser, alışveriş hepsi kısa mesafede ve sıkılacak bir şehir değil. 😊
F-Betul Baldudak_Emirbeyimiz Bence “ Dünya üzerinde tek bir ülke olsaydı başkenti Bursa olurdu “ 😊 Bursa sevgimi göstermek için yazdım hakkınızda hayırlısı olsun güzel insanlarla karşılaşın.💐