EceB Merhaba arkadaşlar 6 gün önce doğum yaptım özel hastanede. Kızım ışık kapatırken priz sesinden sıçrıyor. Şimdi hastane işitme ve kalça testi için ekstra 400 TL para istiyorlar bu testlerin zaten yenidoğduğunda hepsinin yapılması gerekmiyormu. Bana sadece para almak için isteniyor gibi geldi ve sinir oldum bunların zaten yapılması gerekmiyormu?!
baloglaninannesi EceB kalça cikikligini bilmiyorum ama işitme testi evet yapılması gerekiyordu bizim daha 2. Gun hastaneden çıkmadan yapıldı
Yagmurmert EceB ben özel hastanede doğum yaptım. Hastane karşılıyordu. Biz ekstra para cermedik ama kalça çıkıklığı 2.ayımızda yaptırdığımız ve başka hastanede yaptırdığımız için 50tl verdik.
Anneci İşitme testi ücretsiz kalça çıkıldığı için devlette yaptırabilirsiniz bende devlette yaptırcam gününün dolmasını bekliyorum bebişimin
ebru23 EceB ozel hastanede herşey dahil sistem oluyor tüm bakımlar Doğum ücretine dahil oluyor neden o şekilde davranmışlar ki
Pirayee EceB işitme testi doğum ücretine dahil oluyor ama kalça çıkığı 1 ay sonra yapıldığı için ek ücret ödeniyor
Canparem_ EceB cnm işitme testini ücretsiz yaptırdım iki kere ikiside ucretsizdi ama kalça ultrasonu ucretliydi