Prensescik Bu marka almayı düşünüyoruz urban olandan aranizda kullanan varsa araç nasil degermi parasına
Mom095 Prensescik yakıtı çok iyi. Az yakıyo yani. Konfora gelince fiat işte 😂😂 bizim yok bi tanıdığımın vardı bikaç gün kullanmıştım fena araba değil canım şuan piyasa fiyatı ne bu araçların 🤔
Mom095 Prensescik biz ikinci el fiyatını mı konuşuyoruz şuan. Malum araba piyasası çok çok yükseldi 🥴 audi tabisi etmez 😂😂 ama yine de binilebilir 😘
Mom095 Prensescik sıfırsa hiç durmayın canım. Piyasa çok çok fena. İkinci eller bile bi dünya para olmuş.