Arkadaşlar emzirmeyi 2 gün önce tamamen kestim… öncesinde kademe kademe azaltmıştım gündüz hiç vermiyordum sadece gece uykuda emiyordu 2 gündür geceyi de kestim ..sütüm ilk zmanlarki gibi aşırı fazla değildi ama vardı gene bugün sağ göğsüme dokunamiyorum süt dolunca gergin olur ya o şekilde değil ama içinde sert bişey var ele geliyor bişey değse canım uaniyor ne yapabilirim elimle sagmam falan gerekiyor mu acaba yaşayan bilen var mı