gamzeadg bende cok çektim şimdi rahatız düzene girdik en azından ama birakmaya korkuyorum damlaları metsille başladık tamamen rahatlama saglamadi iki aydır relactaz da başladık biraz pahali 80-90tl gibi ama onunla çiçek gibi oldu resmen rahat rahat gaz çıkarıyor. Relactaz bu arada gaz giderici değil. Bebegin içtiği sutte laktik var be bebeğin bağırsakları bunu cok zor parçalıyor relactaz anne sutundeki laktozu parçalayıp sindirimini kolaylastiriyor.her emzirmeden önce bir iki damla demişti doktor ama artık günde dört kere falan veriyorum 2,5 aylik olduk 15 gunlukken baslamisti gaz savcılarımız ey gidi günler tavsiye ederim 😉