yagizveannesi merhaba, doktorumuz 18. Ay kontrolünden önce kan testlerini yaptıracağımızı, değerler uygunsa d vitamini ve Demiri o zaman bırakacağımızı söyledi.
Yumurtanın beyazına 9. Aydan sonra başlamıştık ufak ufak. Şimdi tamamını veriyorum.
Pul biber, isot gibi acı şeyler hariç baharatları serbest tuttu doktorumuz.
12,5 aylık oğlum ve ilk kez şekeri bugün sütlaca koydum ama nefret etti 😁
süte henüz başlamadım. Kek tamam, Sütlaç ve muhallebiyi de verdikten sonra süte geçeceğim. Ancak emziriyorum ve doktorum emzirdiğim için illa süt vermem gerekmediğini söyledi. Ara ara kahvaltılarda verebilirmişim.
aksam yemeği olarak 17.30 gibi çorba/ az çorba az balık/ köfte ve yoğurt yiyoruz. 18.30 gibi de meyve. 21.00 gibi Uyuduğu için doktorum sebze yemeği vs’yi öğlen, çorbayı akşam vermemi söyledi.