Edayaz Bebeğim 5 aylık doktorumuz günde 2-3 defa 1-2 dk oturttur giderek de oturma süresini uzat dedi sizde mi öyle yaptınız
Mlke301020 Edayaz ya benimki 3 aylıktan beri oturmak istiyor kucakta tutuyorum durmuyor. Ana kucağına yatırıyorum başını gövdesini kaldırıp doğrulmaya çalışıyor kambur kalacak diye korkuyorum. Şu an 3 ay 23 günlük 😬
NiLDeRiN Edayaz 3.5 aylıkken ısrarla oturmak istiyordu doktorumuz 5 aydan önce erken dedi .ormurganın destek alması gerekiyormuş.5,5 aylıkken destekli oturtun dedi.6 ay 10 günlükken desteksiz oturdu.
bhrcpt Edayaz 4. Ayda sadece kucağımda hafif oturtmaya başladım 5. Ayda koltuğa falan koydum ancak doktorum söyledikten sonra bence doktor kontrolünde sormalısın çünkü yüZüstü yatırıp oturup oturmayacağını anlayıp öyle söylüyor sana ne yapman gerektiğini
Morfrenk Mlke301020 bizimkide öyleydi bence bu gayet güzel bir şey zamanı geldiğinde istekli olarak oturucak denicek en azından 🖤