Emirinannesi_41 Yeni mama aldım hiç almadımdı hep emiyordu ama sevmedi mamayı. Acaba kaşık maması gibi yedirebilir miyim koyu kıvamda yapıp. Varmı böyle kimseler
Fatosemir Emirinannesi_41 hayır ölçü neyse onu yapmanız gerekiyor. Başka mama denediniz mi? Belki mamanın tadını sevmiyordur
Emirinannesi_41 Fatosemir bugün aldım ilk defa mama toz halinde tadını seviyo ama sıvı halini sevmedi