Herkes bebişlerinin memeyi tutmadığından, az emdiğinden yazmış. Benim bebeğim de 45 günlüj çok emmek istiyor, karnı baya şiş hala emmek istiyor. Verdiğimde 15 20 dk kusuyor bazen burnundan süt bile geliyor. Böyle durumlarda emzik veriyorum. Ama içim içimi yiyor acaba açmıydı bir başka sorun mu vardı diye . Bunu yaşayan anneler var mı