Gzmskr Hangi bezi kullanıyor sunuz? Bezinizi değiştirin, kullandığınız kremleri, ıslak mendili. Ben kızıma sleepy pure bebek bezi kullanıyorum çok memnunum prima dan geçtik. Islak mendili de molfix izotonik sulu carrefoursa da kampanyaları oluyor. Bizimkiside pişik olurdu bezleri ve ıslak mendilleri deneye deneye değiştirdik. Temiz çıkmış bebeğinizin sonucu bizde hep test yaptırırdık ayy evlerden ırak olsun enfeksiyon