Kızlar merhaba benim 55 günlük bebeğim var.. ilk doğduğunda küvezde kaldı 5 gün daha sonra benim safra kesesinde taş çıktı ağrılarım oldu devamlı acillik oldum en sonunda safra kesemden ameliyat oldum bi türlü doktor kontrolüne gidemedim normal doğumdan sonra bugün de bi kaç bisey duydum parça kalanlar oluyomus rahminde.. benden dün çok az kan geldi bugünde çok az geldi bidaha hic gelmedi bugün günde beş tane ilac kullanıyorum ameliyattan sonra ondan da adet olup kesilmiş olabilir diye de düşünüyorum.. çok uzun oldu kusura bakmayın benim gibi kontrole gitmeyen var mı en kısa sürede gitcem bu arada