Ayseezehra Kızlar kızım 4 aylık olacak 4 gün sonra ama şu 2 3 gündür gündüzleri yarım saat uyku uyumaya başladı geceleri de saat başı kalkıyor araştırdığmda uyku gerilemesi olarak çıktı ama başına gelen oldu mu nasıl baş ettiniz çok zor durumdayım 🙄
ilkgozagrimmm Ayseezehra al benden de o kadar. Aynı durumdayız. Uykuya direniyor resmen. O direndikce ben de direniyorum uyutmak için. 4.ay atağı dedikleri bu olsa gerek
ozlem21240493 Ayseezehra bizimde tam 4 aylık olduğunda başladı. 5.ayına 2gün kaldı hala devam ediyor. Gündüz uykuları son bir haftadır daha düzenli ama geceleri hala aynı. Bende geçer diye beklemekten başka bir şey yapamıyorum 🤦🏻♀️
nurmona Ayseezehra oğlum 4 buçuk aylık gündüz uykuları yarım saati bazen geçiyor, geceleri saat başı kalkması geçti çok şükür ama uykuya geçerken çok direniyor, sadece kanguruda uyuyor, yerine koyarken yine uyanıyor 😐
Ayseezehra ilkgozagrimmm aynen öyle günüm uyutmak ile geçiyor yani kendi de huysuz uyumak istiyor uyuyamıyor sanki
merveguliz Benim oğlum 3 ay 9 günlük. Bu dedikleriniz var. Erken mi başladı bizde nedir 😔 atak hesaplama takvimine göre atak dönemindeymiş zaten hatta 35 günlük bir süreçmiş 😱
Aysemcan Ayseezehra aynı durumdayız canım malesef perşembeden beride bizde böyleyiz. Herkes çaresi yok sabırla bekleyeceksin dediler😩 gece 3-4-5 saatlerimde alarm kurulmuş gibi uyanıyor