Gulay-58 PnrB canisi burda silinse bile ki silinmiyor buraa ya kayitli oldugun mail adresine hepsini gonderiyorlar burdakiler acta bak istersen bude bu var ya
Esmece Ben bilmiyorum bacım silinse iyi olur 😁Kimse aile faciasının ortasında kalmak istemez yorum yazdığımız yerden değil de bizim sayfalardan nereye yorum yaptığımız silinse hiç fena olmazdı 🙊
PnrB Esmece ay evet ya 😂😂 gaza geliyorum içimi döküyorum herkesi gömüyor ay biri bir okusa tamm artık vur patlasın çal oynasın 🤦🏻♀️🙆🏻♀️
PnrB Zelisblt tüh ya keşke düzenleme yapsalar güncelleme yaparken olmaz ki böyle bari profile düşmese 😂 bütün gıybetlerimiz anımıza yapışmış gibi
Esmece PnrB Işte onun olmaması için de birşeyler lazım en azından bizim sayfamizdaki yanitlarimizi silme imkanımız olmalı 😁Ben kötü birşey yazmıyorum ama olaki yazdım eşim bakar yani
PnrB Gulay-58 e böyle saçma olmuş çok kullanışlı yararlı bi program ama yani insan silmek istediği şeyi silememesi kötü ya 😔