Kızlar 7 aylık evliyim evlendikten sonra adet gecikmelerim olmaya başladı 20 gün 50 gün olduğu bile oldu. Ben hep hamilelik sandım. Doktora gittim, prolaktin hormonum yüksek çıktı (77,1) Dostinex kullandım. 24 e düştü ve ilaç kullandığım ay günümde adet oldum. Doktor bana tekrar ilaç kullan yükselebilir dedi. İlacımı kullandım fakat bu ay adetim 7 gün gecikti. Test yaptım bugün bir şey çıkmadı. Sizce neden olabilir? Tekrar mı yükseldi ki???