Selamün aleyküm. 14 Şubat eşimin doğum günüydü ve ben hala hediye alamadım. Çok düşündüm ve bir bileklik alıp önüne arkasına neresi olursa isimlerimizi yazdırmayı düşünüyorum. Sever de eşim kullanır yani. Var mı böyle bildiğiniz modeller yerler? Para açısından önemli değil yeter ki güzel bulayım. Kehribar olur gümüş olur fark etmez yani. Ha derseniz ki benim daha iyi bir fikrim var o da olur. 💜