Deletedmom0099 kızlar similactan sma mamaya geçmiştim. gündüz severek içiyo ama geceleri 60 ccden fazla içmiyo. o yüzden bugun humana mama aldım. smadan elimde 10 gün kadarlık daha var. gece humanayı, gündüz smayı versem bi sıkıntı olur mu sizce?
2823 Deletedmom0099 kaç aylık bebeğiniz niye 2 ayrı mama kullanıyorsunuz ki tek mamayla ilerlemiyorsunuz hip deneyin isterseniz bir de çok beğenilen bir mama bir de tek mamayla ilerleyen derim miğdesini karıştırmayın bence tabi siz daha iyi bilirsiniz annesi olan sizsiniz😌
Deletedmom0099 2823 sadece bu 10 günlük süreçte sma bitene kadar böyle yapıcam sonra tek marka olucak 8 aylık ☺️
Deletedmom0099 2823 teşekkür ederim canım hepimizin insallah malesef 5.5 aya kadar sağarak verdim sonra sütüm bitti doğduğundan beri meme reddi yaşadık
Ademkoc Merhaba canım bende Aptamil kullaniyordum bulamadık bı ara sma artık 400 gram sonra eşim Aptamil bulup getirdi benim kızımda sma çok beğenmedi çöp olmasın diye gece uykuluyken sma veriyorum gündüz Aptamil ama bitene kadar elimde.ki acaba doğrumu diye bende kararsız kaldım
Akcabeytas Gündüzleri evolvia ar geceleri evolvia nutripro plus kullanıyoruz. Reflümüz olduğu için gündüzleri ar mama kullanmak zorundayız doktorumuz normal mamadaki vitaminleride alması gerektiği için böyle ilerlememiz gerektiğini söylemişti sizdede bi problem olmaz sanırım
Ademkoc Akcabeytas Sağol canım içimi rahatlattin ama kızım iki gündür tuvaletini yapmadı korkuyorum acaba kabızlık mi yaptı normalde Aptamil kullandığım için hep düzenli yapardı yane bugün vermicem sanırım biraz korktum