Ela123 2 hafta önce aradığımda biz sizi arayacağız bakanlık çıkarıyor aşıyı gibi birşey demişti hemşire ama 2,5 aylık olduk bu kadar uzun mu sürüyor sürekli arıza gibi arayıp durmakta istemiyorum, sizinkilerde böyle mi olmuştu?
Durukusunannesii Ela123 2 ay aşısı için hemşiremiz gün vermişti o günde gelemezsen 1 hafta snra gel dedi o gün gecnce olmuyo yapılmıyo demişti :/ nasıl 15 gün gecrdıler çok fazla
Naturelmom Ela123 sağlık ocağının aşı günleri oluyor her hafta mesela bizim çarşamba gidp yaptırıyorsun ebenizi bida arayn bence
Eise Ela123 aşığı yapmak zorundalar yapılmazsa onların maaşından kesinti oluyor ceza olarak içinizi ferah tutun yani onlar sizden çok önemser bu aşıyı demek ki vakti var daha bence bir arayın
Yagmuralmila Ela123 olur gidebilirsiniz misafir olarak ..hatta oraya kayıt olmak istediğinizi söyleyin öncekinin ilgisizligini belirtin
Aysemme Bana özellikle takvime yazdı bu tarihte gel dedi 2. Ay aşısı için. Hemde kalça ultrasonu cektirmeden gelme dedi hemşire
Ela123 Aysemme biz 1 aylıkken çektirmiştik kalça usg, 2.ay aşısı için ben arayacağım sen gelme demişti hala aramadı
Ela123 Durukusunannesii cidden saçmalık ertelenecek bi konuda değil yani aşı bu ölümcül sonuçları olabilir
Busbey Ela123 15 gün biraz fazla geçmiş canım bir daha sor eğer ilgilenmezse e devletten doktorunu değiş ve o hemşireye sabime sikayet et hakkında soruşturma açılır ve ceza alır
Minikkelebegim Ela123 bende aynı durumu yaşadım bizimde ay aşımız baya gecikmişti biz sizi ararız demişlerdi aşı gelince tekrar gidip sorduğumuzda sizin gibi tüm bebekler bekliyor bakanlık aşığı gönderir göndermez arayacağız demişlerdi endişe edecek bi durum yok annesi merak etme herkes aynı dönemde olacak bir süre geçmesi bir sorun oluşturmaz herhalde