Gamzerdem Kızlar 1ay 10 gunluk bebegım var gobegı içine girmedi dısardan baya fıtık sanırım bu sekılde olup ta sonra içine giren var mı acaba yksa kalıyormu oyle
Pirayee Gamzerdem benim kızım 3. Ayına girdi. Dün kontrolde hafif fıtık var dedi ama geçer dedi. Zamanla içeri geçiyor demekki sıkma canını