Nesiberva Kızlar bebeğim 8. ayına giricek çok az kaldı çok düzensiz besleniyor sadece benim emzirdiğim mama veya çorba yapıyorum 2-3 kaşıktan fazla yemiyor ağzını sıkıca kapatıyor açmıyor zorbalıkta yapmak istemiyorum ne yapmalıyım 🙄