hazal01_01 Doğum yapalı bir buçuk ay oldu. Penye sütyen giymeliymişim diğerlerinden giyersem göğsüm sıkılır sütüm kesilirmiş kayınvalidem öyle söyledi. Doğru mu sizce giyilir mi
Miniklord hazal01_01 bence çok doğru ben dar bi body giymiştim vücudumu sıkan gece de onla uyudum ogün bugündür sütüm çok az annemde der fazla sıkı yapma göğüslerini diye
Minikkelebegim hazal01_01 emzirme sütyeni kullanmakta fayda var bende duymuştum bu söylediğinizi uzunca bir süre sütyen takma bence
Begonvillll hazal01_01 evet canım ben penye giyiyorum içinedee göğüs pedi takarsın çsbukta kirlenmez.
Japonprenses Dogru galiba canım ben dar sporcu atleti giydigim zaman sanki daha az akıyo sütüm ama penye giyince birini emzirirken öteki memeden akio süt hem daha rahat penye sutyen ben bazen evde hic takmam
Kuzeyemre Benzeşe doğru.Benimde öyle durumda kitle gibi birikim oluyor rahatsız ediyor 10 aylığız penye kullanıyorum mağazalara da gitmediğinden normal sütyen alamadım daha