ilknurcelik bizde yaklasik 48gunliguz genelde memede uyuyor , bazen ana kucaginda hafif salliyorum dalinca birakiyorum sallamayi,bazen ninni soyleyerek uyutuyorum kendisi daliyor,4.aya kadar biraz destekle uyuyabilirmis bebekler ama ayakta sallamaya alisan bebek zor unutuyor,ninniyle uyutmaya baslayin bence sonra uyku egitiminde zorlanirsiniz diye dusunuyorum