hazal01_01 Kızlar göğsünüzden sızan süt için ne kullanıyorsunuz . Ben wee babynin göğüs pedini kullanıyorum ama memnün değilim hemen yapışkanlı çıkıyor .
Durukusunannesii hazal01_01 hepsni denedim en iyisi weebaby emin olablrsn diğerlerinden hep sütüm aktı üstüm basım ıslandı hemen yırtıldı ama weebaby digerlerine göre baya iyi
pervin_t hazal01_01 wee baby ben beğenmemiştim.çabuk yapışkanı kopuyordu ve çabucacık patlıyordu içinden tanecikli şeyler çıkıyordu.Avent iyi diye duymuştum
Durukusunannesii hazal01_01 evet yapışkanlıgı hemen ckıyo ama asla patlamıyo şişiyo doluluktan ama hiç patlamadı akıtmadı . Eczanelerde weebaby bide bebedor var bebedor rezil resmen 😂 lansınohta güzel ama Onur’a deneyeblrsn