queenMother ben sabah kalktim limonlu ılık suyumu ictim 9 da kahvaltımı ettim yumurta bol peynir zeytin domates 1 dilim ekmek sekersiz cay ile kahvaltimi tamamladim oglen yemek yok biraz acikinca bir küçük portakal 1 kepekli galeta 2,3 findik yedim Türk kahvesi ictim akşam 6 da kuru fasulye 1 dilim ekmek yoğurt yiyip günü kapattim 2 litre su içtim aksamda yesil cay icmeyi planlıyorum bakalim ınsallah verebiliriz fazlalıklarımdan kurtulmak cok istiyorum 🙈