Mina_momy bu durum üst önde ki dişte başıma geldi 3 gün ateş oldu bu durum nadir bir durummuş diş hekimi bi tadığımla konuştum ve resmini gösterdim diş damağı yaramadığı için orada kılcal damarlar zedelenip bu şekil alıyormuş ve ağrılı oluyormuş ve hatta kist oluşup et parçası sarkabilir veya çok morarma olur bunlar normal durumlar dedi colpol ve bi krem önerdi günde 5-6 defa kullanabilirsin sıkıntı olmaz dedi. Bizim çok şükür 4. Gün morluk gitti damak yarıldı ve diş çıktı