Busrakorayeymen canım gold olanı bize yaramıştı fakat piyasa da çok bulunmadığı için optirpo aldık o da kabız yaptı bebelac aldık o da devamlı gaz yaptı goldu da kullandım bu defa kakasını yapamadı aptamil aldım o da iyi gelmedi kabız ve ıkınma yaptırdı şimdi ise 3 haftadır bebivita kullanıyorum gazı da rahat çıkıyor kakasını da günde bir defa yapıyor tavsiye ederim