Kivancinannesi Bebeğim 13 günlük her emzirme sonrası gaz çıkarmaya çalışıyorum ama her defasında çıkarmıyor 10 dk sırtına vursam da. böyle olması normal mi her seferinde illa gazı çıkarmalı mı gaz çıkarmadan yatırmayın diyorlar çünkü
Kivancinannesi Alperim sırtına masaj yapıyorum ayakları ile hareket ama mide gazı ile bağırsak gazı farklıymş üstten de çıkarması gerekirmş