Merhaba anneler bebeğim 2 buçuk aylık bir haftadır bebegimin kulakları sanki kepçe gibi geliyor bana. Uyurken kıvrılıyor elimle düzeltiyorum ama sürekli de düzeltemeyegime göre tedirgin oldum. Yeni doğduğunda böyle birşeyimiz yoktu. Kepce oldugunu nasil anlarız veya duzelir mi sonradan? Sizinde olan var mi veya me önerirsiniz tavsiyelerinizi merak ediyorum..