3 yaşında bir kızım var uykuları düzenli şükürler olsun. Öğle uykusuna en geç 1 buçukda geçer. Gece uykusuda 7-8-9 değişiyor. Şimdi sorum şu bugün öğle uykusu uyumadı şimdide uykum geldi diyip duruyor. Ne yapmam lazım düzeni bozulursa diye korkuyorum. Şimdi uyursa gece uyumak istemeyecek ve geç saatte yatacak bana fikir verin tecrübeli anneler uyutmayıp bekleteyimmi kıyamıyorum da 😊