05ay05az20e1sra14na9di3r27 Uyurken mamasini icirmeye çalışıyorum karni doyduğu için hemen kalkıyor. Uyanıkken ağzına biberonu memeyi almıyor. Sizinde böyle oldu mu nasıl çözüm buldunuz. Uyanikken de beslenmesini istiyorum😭😭😤
mlsmrtgl 05ay05az20e1sra14na9di3r27 pozisyonunu değiştirmeyi deneyin. Benim bebeğim uyurken emdiği pozisyonda uyanıkken almıyor memeyi.
defnemilam 05ay05az20e1sra14na9di3r27 9 ayligiz hala ayni ayakta gezdirirsem iciyor onuda bugün kesfettim
Rkyyksl 05ay05az20e1sra14na9di3r27 3 aylıkken uyanıkken beslenmeyi reddetti neler denedim geçer dediler ama geçmedi doktorumuz sürecin uzun sürdüğünü söyledi idrar ultrason yapıldı çok şükür bir sorun çıkmadı 9. Aydayız artık alışkanlık dedik durumu kabul ettik uyurken beslenmeye devam 🤷♀️
Kuzumina Bizim gibi… 4 ay +8 günlük bebeğim biberon ile besleniyor ve sadece uyurken yiyor 10 15 gündür böyle ve ne zamana kadar devam edecek bilmiyorum . 4 ay da böyle olur dediler buna sığınarak bitmesini bekliyorum bende.
Akcabeytas 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ataktan olabilir mi acaba bizde 3 ay 16 günlğkten beri böyleyiz 🤦♀️ Siizin hep mi böyleydi yenimi