Kızlar 27 gün önce sezaryan ile oğlumu dünyaya getirdim malesef 2 gün ciğerdeki su yüzünden yoğun bakımda kaldı o yüzden 2 gun ağızdan beslemediler 3. Gun kavuştuk oğlumla ben 2 gun hep sağmaya çalıştım ama hep 3 damla falan geldi onları bile koydum sağıp ilk süt faydalı diye kaşıkla verdim sonra yavaş yavaş arttı sütüm doktor mama da başlattı sütüm az diye şuan hem emiyor hem mama kontrol de kilosuna göre kescek mamayı cuma gunu kontrolümüz şuan sürümün arttığını hissediyorum birinden emzirirken diğerinden akıyor böyle bazen kapak olmadığında sırılsıklam oluyor pijamam ama gel gelelim sağdığım zaman en fazla 30 cc burda okuyorum 100 170 cc lerden bahsediyorlar çok üzülüyorum görünce sizce sütüm az mı sağdığmla gelen cc ile bebek emdiğinde gelen cc mi aynı mı olur lütfen başına gelen fikir versin 😭